Gästblogg / din systeerh 31 december

hej gumman jag vet att du inte trott att du betytt mycke
att du trott att robin betytt mer.
men nu vet du att jag älskar dig och ingen annan.



jag skulle kunna sitta här och rabbla upp våra minnen i timmar.
För vi har så himmla många.

2007 vändes min värld helt upp och ner
jag träffade DIG.
Hon som lyssnade,hon som gillade mig för den jag var och hon som jag kunde berätta allt för.
Nu har det gått en tid och vi har snart kännt varandra i 4 år.

Jag visste redan första gången jag såg dig att du var MIN syster och ingen annans.
Tänk att vårt absolut första minne faktiskt började med en häst. Ideal Kitty.

Och dom tar aldrig slut.

nu vill jag säga med min helt egna ord som kommer från hjärtat :

jag älskar min syster becca och det finns ingen som kan älska dig mer än jag inte ens din mamma.

du är fiinast på jorden älskling !

så som nummer och siffror aldrig tar slut gör kärleken för dig inte det heller ! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0