hejdå skolan , 18:de <33


(inte jag )

bilden ovanför är på moa :P<33
allt börjar lösa sig , ajg och danne ska typ ses på nyår.
ska vara emd lina och hennes familj då ochså BTW :D
idag slutade vi skolan !
"slipper" tre veckor :D<33
igår som sagt choppade jag och blev liite freaky ;O
ska köpa ett par uggs snart , ett par till (dock inte äkta)
Moa slutar nu kl tolv och jag antar att jag ska vara med henne och antonia snaart ,
julSHOPPA <3
idag så fick jag presenter i skolan (så går det när man är omtyckt)
jag fick tomtens autograf av alec :P
jag fick en söt paljett sminkväska
en choklad kaka ...
två läppglans
en biljett typ :O
och måånga kramar <3
 kolla mig i sickla igår !



skopunkten- uggs - 300 kr
hm- presenter-60 kr
gina- lacktights-150 kr
randig-djurgrejer- 200 kronor :O
710 kronor :O



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA tror du att han tycker om dig ??? asså Daniel,

2009-12-19 @ 17:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0