permanentat mig... i en person "/ denna gången är inte becca lycklig .......



du är enbart smärta och äkta kärlek.

hur faan kan du göra såhär mot mig? Du har rätt , våran kärlek ÄR som Twilight's new moon , oändlig , sorglig, lycklig men sammtidigt romantisk. du lämnar mig , långsamt, smärtfullt.

gör det snabbt , jajg vill inte lida mer . i twilight vet man aldrig hur det slutar.

- vem vet?

jag saknar det vi hade. även jag vet inte om det kommer elr om jag vill ha det tillbaka. allt jag vet är att just nu är du kniven i hjärtat, mitt hjärta blöder . snälla, bara få det sluta. pallar  int smärta elr saknad mer. Ska du vara ÄKTA elr ska du vara FEJJK`? jag behöver veta. för även jag gråter.

vaffan är det med dig igentligen?

jag älskar dig, mer än livet. men jag   har inte gjort det valet. hade jag fått välja själv, vet jag inte om man ska lägga sitt hjärta i en relation sådär.

kom tillbaka när du behöver mig.

för jag kommer alltid finnas för dig<3

har kärleken dött?
kommer drömmen åteR´?

VEMVET?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0