tack för härliga sweet dagar gmn <33 30 dec '

HEJ BLOGGEN :D

jag sitter hemma nu , matilda sitter förmodligen hos ebba :(<33

jag laddar in bilder , bered er på en bildbomb :D<33

det har laddat klart nu , så ni får se alla bilder sen blir det faan dusch för flickan med piercing (aa'

matilda och becca leker med vindruvor :D
du är lik mig när du sover :D

vårat stöörsta garv :D<3
Tilla älskade att hon fick en redbull av becca [a]


wi lekte emos på donken haha :D

våran jäävligt söta jultomten (aa'
berättade jag att björnen OCH vi piercade oss :O<33


piercingen , när den precis var tagen ....


det jag shoppade ,
plus det jag shoppa på ikea idag , en laptop bräda , 149 kr
en krokodil haha , 100 kr
en mus , 9 kr :D:D:D:D:D:D:D:D<333333333333333333
alex vill aldrig se mig igen ... trodde vi var vänner :'(
skiit faan ....
nyår med denna tjej imorrn (aa'
kram eran
becca <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0