2 oktober :D najjs är hos pappa matildavvh nynäshamn <3

Heej :D
alla fina bloggare , idag har det hänt både bra och dåliga saker -.-' Daanne tror jag och matilda ska till arlanda och åka till london haha där var jag för fyra år sen JAO ;D<33
hah jkag och tiila lyssna på teeiip rapp i bilen och hennes papa bytte vi ba : nej den e bra !
han bah kom in på opera när han försökte byta tbx han ba nej den var inte als bra hhahahha ASG!
älskar det här :D Och jag gillar blogg . jag ser det som enbärbar dagbok haha alla kan läsa min dagbok (A) <33 men det är kuul juuu ! hha lysnar på "emomusik" haha green day - 21 guns JAO 8'D matilda leker med chipsen :D hon visparr dem hahhahaha asg igen (A)
aja jag och matilda har bestämnt att vi ska gå tsm på HALLOWEEN ahhaa jag kan vara en död gullig kanin (A) elr kanske en död fjortwiis som förra året :D remember www.liilalales.blogg.se ? det var FUUN
nee , danne och jag har gjort slut IGEN och jag tror inte det blir en underbar gång till med honom :(
miss YOU danne :< hahah :D
det var inte roligt MOHHAHA aja NOLIFE blogg JAO hahah ;D<33333
pusspuss bloggare <333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0