28 oktober , puh och förlåt :(<3


Hängt med liina , hon sov över hos mig och ajg somna i hennes knä :D<333



världen är ingen sagovärld men man får låtsas man är kung ändå -.-'

idag har lilla becca tagit kritik utan att ta åt sig !

förlåt igen för att inte bloggat på ett tag , mamma hade satt skitföräldrakontroll på bloggen ;Ö<3

men det fixade söta Jah med ett leende och snälla ord och tack haha :D

pallar inte skriva så , ni får fakta genom bilder :D<33




 

Grattis morfar !
25 oktober fyller min älskade morfar år och jag hängde lite hos honom och mormor och åt  tårta och lekte med kusinerna angelica (bilden) william 5 år och sara 8 år :D<33





Nea  älskling catcha svininfluensan verkar det som ... älskar dig gumman :'(<333





Yay !
fick min frida idag :D tog tjugo minuter att läsa den :(<3





SHOPPAT , GODIS , SKOJJA NEE :D MEN DET BLEV TYP 1500- 2000 KR DEM TVÅ SENASTE VECKORNA OM MAN RÄKNAR BORT MOBILEN JAH KÖPTE <333


PUSS '  orkar inte skriva mer just nu , redigerar senare <33


Kommentarer
Postat av: Lizzy <3

haha, det var int grisen, den gick över för snabbt, men det var fan int kul. älskar ej me<33333

2009-10-29 @ 12:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0