30 oktober ... shopping och kris :S<3

om livet vore en dikt ... kunde man bestämma vad som skule hända .

Idag ska jah shoppa med mamma i stan (A) 
 
 Lina kommer hem idag !!! äldklingsunge !
saknar min syster som fan , mne vi ska fira halloween tsm och se på typ fem skräckfilmer (efter det går VI ut och skrämmer folk :D) haha pinsamma men flummiga ungar , lina ska vara katt och ajg ska vara mus , vi sa ha skäsår överallt och så :D<33
Det ska bli chockt kul , men jag och mamma ska typ vara på buttrix och köpa massa grejer till oss :D<33

jag ska efter jag shoppat vara med bianca och hennes "kille" Rasmus <3
det ska bli så himla kul att träffa henne igen , har itne träffat hennes sen i sommras tror ja :P<33
 älskar dig underbara Bianca <3333
när jag kommer hem ska jag vara med alma :D<33333333333333333

Puss på dan '




LINA KOMMER HEM TILL SIN ÄLSKLING IDAG <33





sÖTA BIANCA '




UPDATE:

Till Danne

Jag hatar dig. Ändå så vill jag träffa dig, även fast du gjort så mycket som sårat mig. Jag vill vara med dig, umgås med dig, och känna din närhet även fast jag hatar dig. Varför är det så? Jag kan inte stå ut att leva utan dig. Jag kan inte ens tänka tanken att leva mitt liv utan att dig. Du är som min personliga drog av heroin, som jag blir glad av. Även fast du lämnat mig ensam flera gånger, men kommit tillbaka så vill jag inte fortsätta utan dig. Du är drogen som jag lätt blivit beroende av, fastän den bara skadar mig. Jag vet att du sårar mig hela tiden men ändå så kämpar jag för att få ha dig vid min sida, jag förstår inte ens själv vad det är jag vill ha av dig. Men vad det än nu är, så vill jag fortfarande inte gå hela den här vägen i livet, utan dig.


Kommentarer
Postat av: izza <3

Du har ändrat dig helt, från den gången jag träffade dig.

Du var alltid den blyga söta tjejen, men nu har du ju fan blivit värsta fjortisen. Du är inte dig lik igen :(

2009-10-30 @ 15:33:18
URL: http://iizabellee.blogg.se/
Postat av: Rajki Rebeka

hy Rebecca!My name is Rebeka Rajki ,your letterfriends:)hahaits verry funny see you soon please write my email adres:[email protected]

2009-11-20 @ 11:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0