den 25 sep värsta dagen i mitt liv -.-'

asso danne älskling parmskog
jag saknar våra tider . även fast du är min bvän nue .... det var underbara tider jaoo :)<3
okejjh, jag ska inte ljuga . du är den jag älskar . utan dig är jag en av milj.okejjh , din hand är underbar älskling ",
ussch , fyfan det är vidrigt ! hur kan man göra så . du trodde jah var otrogen, lämnade mig och nu står jag här och skriver på bloggen, väntar på helvetet . haha ankanzz @
räävs NEWS:
måndag- tisdag: inget speciellt serveras på meny. äcklig mat i skolan och bråk bland kompismenyn :( aja tur man har syster (matilda) haha hon är sköön :d
ibland vissa dagar är man sjuk , såå jag va rsjuk lite då och då . förkyld elr *trummvirvel* svininfluensan. om det är såå kanske jah dör käa blogg :'( aja fetwi jag och lucas är splittrade :( jag och jontaah (msn) är tyiip tsm :D jag ska nog träffa han snart . jontron : går bra , elr bra och bra säger tyiip shoo när vi träffas och kanske lie tyiip händer elr nåt:o) sknar tiden :( aja bloggen är inget at skryta om (som vanligt) pusspuss :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj oj ! du repar dig snabbt från ett krossat hjärta du...

2009-09-28 @ 12:30:54
URL: http://liilalales.blogg.s
Postat av: LillaZysterKanin...

Playa på bara...

2009-09-28 @ 12:31:55
URL: http://liilalales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0