den nionde september <3

im sorry bloggen ,

men jag har inte "hunnit" skriva på bloggen på ... ganska länge . men nu är man iaf placerad framför datan där jag hör hemma :)<3 idag var jag med moa och antonia och lucas och erik efter skolan hahah :D jag glömnde mao efter skolan I skolan så jah fick ringa henne haha :D det fanns inget gott hemma efter sklan så jag ahar 20 kr att göra vad jag vill för ... jah ska färga mitt hår i smyg *fniss* haha nej :D mamma läser min blogg så OM jag hade planer för det skulle jag INTE skriva det på min BLOGG ... sånt smartass är man juu inte men aja anti är mobbad haha alla utom jah och hon åt godis idag .. hon har tråkiga magkatarr vad nu det betyder .

lucas anti elr moa och erik strula inte idag .. irriterande haha .

joo ! moa och jag pimpa våran cp cykel lite idag vi satt fast "pompoms" på sidorna av den haha :D jag fick sätta dit basket korgen haha 8Dorkar inte med dig just nu blogg tjadå puss piss på dagen ojj stavfel haha <33333

joo ... en sak till ,

jag moa anti och erik är antingen tröga elr smarta haha , vi tittade på burnen och det stog förvaras kall dricks i mörker och bäst före gryningen , hahahhahahaha . sen stog det ej bra för gravida , under fjorton, och dem som går i sängs tidigt hahaha .

jag får inte dricka MOA SKA BLI PAPA :D
:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0