Lina med stort L :)<3

asså gumman jag vet inte vart man ska börja och jag vet inte närslutet ä , kommer du ihåg vad vi sa?
-om dem särar på oss så kan vi rymma tsm rymma bort , tsm bort !
-okejj , sa jag
och nu har dem jävlarna särat på oss gumman , jag får inte vara med dig , aldrig ,aldrig mer . Fan jävla cp man kan vara ! jag klarar mig inte utan dig ! det är INTE vårat fel att det blev så här det är päronens fel ! cp fruktar är vad ni är jvla människor !
och nej mamma om du läser detta nu , kommer jag inte ta bort det ! för kärleken mellan syster och syster är oändlig ! <3
tänk första gången vi såg upp på varandra gumman , du med ditt lockiga fina hår och runda ansikte . jag med mitt runda ansikte och mitt raka hår , oklippt .
vilka skönheter vi är , men det har vi gått igenom .
då log du ditt finaste leende . den tionde januari 2007 en magisk dag . och vad dem än säger så är u perfekt och magisk gumman ! och du vågar vara dig själv , det är bra för annars finns det ingen som du .
det första ridlägeret , den första kramen , den första meningen .
-vet du hur mycket klockan är?
det var så vi började våra liv . för innan dig var jag ingenting . bara en vanlig människa som gick omkring på gatan och undra vad som hände bakom hörnet .
den första pussen, den första bussremsan , den första gången vi shoppade tsm .
första minnet, första låten , första gången vi sa :
jag gillar inte dig , jag älskar dig .
minnen är vad det kallas . och demflyter runt i mittt hjärta , varje sekund , varje timme .
varenda jävla litet minne !
första natten , vi bara låg där och pratade . om hur mycket vi gillade varandra , om djur, om livet , om intressen , om böcker , och författarens värld, om musik . om allt igentligen . fast vi var små . du är ändå två år äldre än jag , fast jag lär dig in i modens värld och inte tvärtom . vi har blivit tonåringar tsm ! och jag ångrar inte en enda sekund .  vi har två familjer ! och vi delar allt !
jag vile bara säga att våra minnen krossar alla andra och att du gör mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0