Chaa Bitches :)<3333

Jag hinner aldrig ta hål i örat !!

okejj , nu ska vi köra ett töntigt litet test så kanske ni får reda på nåt ni inte vet ?


Har du en egen tv ? ja


har du en egen box ? ja


har du en egen dvd? ja

har du en egen bärbar dvd ? ja

har du en laptop ? ja

har du en vanlig data? ja

har du mycket kläder ? jag vet inte , jag kan gärna shoppa mer ? :D

har du djur ? ja och fler ska det bli

har du pengar `? jaa .. jag får mer den 25 , men nu ahr jag en hundralapp om man tar bort mitt kort

har du en moppe ? ja  en vit :D

har du en piercing `? naveln och öronen :D




Hahah , gick itne ta bort den tjocka texten så ..


Puss o kramen <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0