Hejsan Svenssons :D<3333

hejsan alla ,
pallar inte skriva egentligen..
men har man inget liv när man väntar på kompisar så har man inte.
haha , idag , och alla andra dagar i veckan , har jag varit med Mimmi,
i skolan.
skolan suger men vi äger.!
iaf så har vi en ny vän , som heter gunnar , han går i vår klass :)
och .. han kommer läsa dethär .. så jag får inte skämma ut mej,
som jag brukar göra :$ <3
iaf ..
vettefan vrf jag skriver , har inget speciellt att berätta ..
Mamma kommer väll hem snart.. då kan hon hänga med Roja
medans jag och Sanna rockar skiten ur grönan ikväll :) <33
haha bästavän'
iaf , om vi inte drar dit , så hittar vi på nåt annat kul ..
det gör vi alltid ! :D <33
haha .. nu lovade han mej en puss imorrn i skolan .. :D <333

WHATEVER!? ses imorrn eller nåt .. hejdå.





HAHA MITT HÅR!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du andvänder inkorekt svenska , du sätter för många komma tecken i dina menengar en mening ska se ut såhär tex "jag var ute och gick med hunden , fast det var väldigt kallt och jag frös väldigt mycket" tänk på det nästa gång du skriver.

2010-08-26 @ 21:27:57
Postat av: Anonym

Meningar*

2010-08-26 @ 21:28:17
Postat av: sara

åå gu va fint hår du hade då!!fast de har nu oxå!!<3

kan du inte du låta in blonda färg växa ut satt du har den på bilden:)hehehe...

ses

/sara<3

2010-08-27 @ 20:50:32
URL: http://kawaiiiflickanblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0