daliga uppdatering.

ni vet , jag har aldrig bloggat för er så vrf skulle jag säga förlåt ?
fattar inte folk som ba förlåt för uppdateringen ..
aja , har hängt med MR.X sen i lördags , och idag åkte X till göteborg.
idag har jag shoppat (litelitelite) med Moa, för mej blev det inte alls mkt,
men att hjälpa folk att shoppa är lika kul.
jag mmsar in vad jag köpt om en sekund , ska skriva klart detta först.
jag borde nångång ta med datan ut o blogga .. (Y)
imorrn kommer Matilda , storasyster och sover här , antagligen till på lördag ,
Pappa kommer på fredag , så jag och tilla går o badar och så med honom :)
sen lördag blir det kanske slappa med Pappa, sen gå till stranden , vill bli brun när mitt knä / sår läkt :(
det kommer bli en fläck haha :D
WHATEVER
hörs snart bitches ;)

Kommentarer
Postat av: Den bortglömda systern

hoppas du får det kul, kanske kmr på din födelsedag....kram... // lina

2010-07-21 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0