om dagen , lite <3


när jag och moa var påväg till grönan ,
spelade vi en låt med MJ och massa andra ,
Killen som satt framför oss , sjöng med i låten ,
det såg skiiitkul ut , så jag tog kort , man ser att han sjunger lite ,
plus han typ stirra ner oss , jag blev rädd :P
sen gick vi av och in i grönan , mitt kort var avmagnitiserat ,
så jag fick ett nytt, och jag fick ett grattis i efterskott av hon i kassan ! :)
hha gööligt ,
iaf , sen gick vi till Nina och Erik och Råttan , dem satt vid på popexpressen,
och moa o erik börja puttas o småslåss , sen bredvid satt mitt x LINUS!
jag hade inte träffat honom på ett år. jag blev förvånad och sprang bort några meter ,
Moa hämtade mej haha , sen kom några killar som sa till Nina ba , e du vän med henne ?!
osv.. haha , iaf sen blev det knas , så vi drog och stack te T-centralen,
vi ville gå på PRIDE , men det blev inte så , så vi stack o flumma i Gullmars ,
och sen , så ba hängde vi där , åkte te tyresö med Erik o Råttan ,
vi mötte upp dem , sen hämta Mamma oss , och moa stack ,
hon ville inte sova här..

haha , ofta ni läste allt ?




aja , puss <3

Kommentarer
Postat av: Lina

faan vad läbbigt för jag såg addz på grönan förut när jag vbar där ! han sneglade på mig jätte mycket ! :O :I :O :O

2010-08-01 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0