svara på det här "tessan"

Postat av: Kudden
Jag kan int bara sitta här o låta Tessan kommentera såna saker på din blogg Becca.
Ja hon e blond? So what. Tessan jag lovar att du har mkt mer problem i ditt liv än vad Becca gör i hennes så fixa dom ist. Varför ska du kommentera såna saker? Tror du Becca kmr börga gråta o färga håret o sluta m hennes blogg bara för att nån tjej säger att hon ska..? Eh Nej jag vet att hon int skulle göra de.
Drf hon ger int upp.
Så förklara för mig o becca vrf tkr du att du har rätt att bara kommentera sånt skit?


answer that pussy ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tessan Du äger

2010-06-01 @ 22:00:52
Postat av: tessan

tack

2010-06-02 @ 06:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0