bara jag , Bengt och huset.<3

Hej ..
jag är ensam hemma några minuter till ,
ska passa på att njuta , sen måste jag läsa i boken ,
måla och käka , sen om jag ORKAR !? ska jag ut..
jag orkar ingenting idag ? :O
känner jag börjar bli fet ..
så det blir nog en promenad med Moa Eklund eller nåt..
HAHA , spanskalektionen idag blev ju lyckad .. nu får jag
inte vara med några söta killar längre !?
det suger .. iallafall .. nu ska vi snart äta ,
uppdaterar vad som händer senare :) <33

bilder onoff osv ..




från minishoppingen ..





väst - typ 2-300 kr
trosor ( :$ ) - 45 kr


HAHA ful bild , man ser ut som en superstar iaf..

tofsar HAHA - 20 kr

skydd till Ipod - 99kr

jättesnygg halsduk - 100 kr

halsduk + väst i samma bild <3



ha kul med era liv nu , och sakna mig inte för mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0