bra dag ..

vääldigt mycket att göra så om det blir nån utgång blir det ikväll ..
jag har skrivit på min att göra lista att jag måste blogga , så here i go !
jag smsar med lite folk och bara ligger i sängen och slappar ..
måste orka mig upp så min lista kan ta slut snart ..
men jag orkar inte fortfarande !
bebisen ligger och sparkar i min mage haha ( bara emilie ohc benafsha som fattar tror jag)
mamma , bli inte orolig.
HAHHAHAHA dagen idag har varit rolig , för blöta hunden har inte knäppt mig på näsan ,
och Max och några till kallar mig katten så alla går óch säger katten till mig nu ..
jaa .. så .. jag måste komma på nåt att blogga om för jag vill inte gå upp ! :)
iaf ...
okej , nu ska jag städa rummet , och sen hörs vi senare !<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0