dagens ..

dagens frukost blev sockerkaka med glass..
dagens humör är inte kul ..
vill bara att alla ni äckliga människor ska dö på nåt sätt..

jag har levt i sex fucken år med er människor ? -.-'
ni har behandlat mig som skit , tagit mitt hjärta , stampat sönder det och satt tillbaka igen..
vet ni hur mycket ont jag har i mig från er ?
ni har tagit all min ork och det är sista gången jag säger dethär ,
JAG MÅR SKIT OCH OM NI INTE FÅR MIG MÅ BÄTTRE , DRA !
JAG HATAR NÄR NI SKA HÅLLA PÅ OCH KOMMENTERA , PRATA MED MIG , OCH GE MIG BLICKAR !
 jag är ingen fucking seriemördare så titta inte på mig !
jag är en jättefin och bra människa , och ni känner inte ens mig !?
låt mig va och mobba ingen annan för det.
vet ni hur mycket skit jag fått ta ?
jag var SEX FUCKING ÅR när det starta , SEX ÅR !
vet ni hur liten man är då ?
kan ni inte bara acceptera att alla är inte som alla !
jag är en egen person och det finns inget ni kan göra åt det förutom att acceptera.
jag kommer inte ändra mig och jag kommer inte bli som ni .
hopplösa ungar som inte fattar att man mår dåligt , och inte kan acceptera folk som dom är.
ni förstår inte att ni som är taskiga mot mig är alla likadana. LIKADANA !
hitta eran egen själ och vilja istället för att låta några idioter ta över den.
jag står för det jag gör , hur jag ser ut och det jag säger.
jag har SJÄLVFÖRTROENDE.
och jag kan gärna översätta dethär till alla möjliga språk om ni inte förstår vad jag snackar om!
jag orkar inte med er , jag har helt enkelt nått min breakingpoint för många gånger.
jag har samlat ihop mig själv och gått vidare , jag har kämpat mig fram.
jag tror jag gjort detta för många gånger !

jag har lust att skrika

- NU ÄR DET KRIG !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vf flyttar inte du???

2010-11-02 @ 17:31:53
Postat av: Frida ;)

Becca dt e bra, stå på dig! Jag beundrar ditt mod o att du pallar leva vidare! Jag vet inte vad du har varit me om, men du verkar ha mkt ilska o sorg i dig, lixom släpp ut dt bara, våg va vem du e! <33

2010-11-02 @ 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0