hemma fortfarande <3

en ful liten vinter bild på lilla mig hihi :$
kan någon svara på varför jag säger jag e liten hela tiden ?
aja , vad gör ni då ?
själv sitter jag och har precis blivit klar ,
lyssnar på daniel adams ray är gay HAHA!
skoja , den var bra , förlåt mig för allt nånting :) <33
om ni fattade det 85% ärlig grejen så förstår ni nog att jag mår dåligt..
så jag ber er en gång till , var snäll mot mig , okej ?
för jag orkar inte mer som jag ochså skrivit..
jag vet att några av dem som läser hatar mig , ni behöver inte påminna.
men jag är en fin och underbar person , det vet jag , och ni som hatar ..
men inte känner mig kan ju inse att det inte går.
Kramen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0