i dont need this.

jag hatar känslan att varje dag , veta att ingen bryr sig , alla hatar en och man har inte gjort nåt fel , alls ! det är så jävla löjligt. Att ni har kunnat hålla på såhär sedan jag var SEX ÅR ! ni är alla idioter och jag hatar er , jag hatar er så jävla mycket !
det hade varit mer okay om ni faktiskt kände mig lite på något sätt , men ni känner inte ens mig lite ? ni vet ingenting om vad jag går igenom , och jag har lust att slapa alla som någonsin sagt nåt dåligt eller pekat på mig en bitchslap. det förtjänar ni , idioter.
jag är verkligen inte en dålig människa , alls. jag är speciell , och jag är en egen person.
sure , kanske jag är ful , men tänk inte bara på utseende.
jag behöver inte höra varje dag att jag e så ful , dum och äcklig.
det räcker !
om ni skulle fatta att jag ochså är en människa med känslor.
klart att om ni fortsätter såra mig och kalla mig saker blir jag förbannad , sårad och ledsen.
ni förstår nog inte hur dåligt jag mår just nu. NI KAN SLUTA NU , för jag har fattat poängen ( i got the point.)

tack för ni läste !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0