innanskoolaninlägg !

snart drar jag till skolan ..

skiitnervös , ingen anledning ..
jag kommer hänga med en svarthårig chey ,
några killar och typ .. ingen aning haha :)
jag är gladare nu , men ändå ingen ork till nåt ..
ni fattar inte hur svårt det är i mitt liv just nu !
det är inte bara för ältaskitarna.
ni kan dra åt helvete.
jag kommer skriva av mig idag senare , eller skrika i en vb ?
folk sa jag skulle fortsätta med det .. kanske är roligare att se när man bli äldre ?
och förresten , människor är beroende av min blogg ..
ungefär 30 läsare per dag , ibland 73 , och typ 80 sidvisningar ?
det betyder att ni laddar om bloggen om och om igen.. haha !
jag tyckte det såg roligt ut faktiskt .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0