Jag älskar Bebisar <3

jag kommer ut , jag älskar små söta , nyfödda ungar !
även om dem skriker skiter och är allmänt jobbiga ,
dem e MYSIGA !
dem luktar gott ochså , en speciell lukt ,
ni som vet vad jag snackar om , ni vet helt enkelt !
jag tycker det ser gulligt ut att vara gravid
och jag tycker att det är jävligt starkt att klara en förlossning !
ni alla mammor är så glada för dem finns ..
och det är anledningen till detta inlägg - ett stöd !
spelar ingen roll om man är 15 eller 50 år när man får en ,
det är säkert underbart ! :) <3

kolla bara !



Kommentarer
Postat av: anonym

du är inte 15 du är typ 13år

2010-11-09 @ 13:24:50
Postat av: Anonym

Bebisar blir söta när de är 3 månader

2010-11-09 @ 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0