jag ska vara 85 % ärlig nu..

jag kan inte ljuga längre ,jag saknar oss redan , efter två dagar..
det vi bråkar om är hopplöst och jag kan inte leva på det sättet jag gör utan dig..
utan dig är inte mig , du förändade min humor och lite av mitt liv
när du kom in igen i det ..
men jag känner ändå en viss förändring i dig , du e inte samma som i may ..
jag behöver dig för att andas , för att klara varje dag ,
detta är inte för att smöra , det är för att bevisa , eller påminna dig om allt.
jag kommer aldrig kunna glömma oss ,
och att bråka med sin lillasyster är hemskt ..
jag orkar inte.
jag förstår inte vad jag gjort för fel ..
jag är den jag är.
vet du ? det är inte direkt dig jag saknar , det är när du inte är bitchig mot mig ..
om du tyckt såhär hela tiden så har jag fått HELT FEL uppfattning av dig ..
jag orkar inte när du ska ha din attityd , men somsagt ,
kommer aldrig glömma dig , sluta sakna dig eller sluta älska dig ,
det är det viktigaste ..

Kommentarer
Postat av: gozillas dotter

:) <3 känner likadant

2010-11-09 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0