mina närmsta vänner ..

nedanstående är dem som betyder mest , och som verkligen betyder för mig , ni som verkligen känner mig !
ta inte illa upp om du inte är på listan därför du betyder ochså :)


Emma Hansen - en underbar människa , tillsammans har vi upplevt stor humor ,
                           många skratt , underbara minnen och haverdal.
                          vi har kännt varandra i vääldigt många år ,
                           men tappade kontakten efter en väldigt hemsk sak i ettan tror jag..
                           vi var bästavänner som små, och vi har busat mycket genom våra nätter!
                            hon är min lillasyster. älskar dig vännen <33


Matilda Vigedal -
min livsglädje , mitt syre , min roommate , min bosse , mitt allt !
                             vi delar skratt , tårar och personlighet ...
                             vi är väldigt lika , samma humor och knasiga liv..
                             jag träffade henne första gången när hon var ute med Zeb ,
                             jag träffade henne som en vän eller så i början av 2008 , typ sommarn
                             hon är min storasyster , saknar dig älskling , älskar dig !

Moa Eklund -
haha , dethär är en knasig person ..
                      vi är : biffrumpaahteamet och stjärnsystrar ..
                       inte mycket att berätta , man måste uppleva det !
                      i wish you the best honey .. <3

Sanna Wallenholm-
den underbaraste människan på jorden ,
                                 en sånhär självklarhet , man vet att hon finns för en !
                                 hon betyder så fucking mycket och jag kan fan inte 
                                 förklara i ord hur mycket jag älskar henne , 
                                 jag vill ge dig ett underbart liv och finnas för dig i vått och torrt.
                                 jag ÄLSKAR dig hjärtat <3

Antonia Martinez -
vi delar lövbibeln och den bion vi gick på med Lucas + mer..
                               vi umgås inte såå ofta , men på ett sätt räknas hon ändå som
                                en nära vän ..
                                 älskar dig gumman :*

Dia Gaff -
sötaste människan i världen fan ! 
                 hon har en underbar humor , 
                 och hon betyder för mig ..
                 saknar dig min vän ! :*

Mimmi Alvaeus -
en underbar sötnos !
                            hon och jag är förlovade.
                            vi har känt varandra halva livet ,
                            och var bästisar som små
                            puss på dig <3

Mikaela Blomkvist - vi kommer bli nära så hon får komma med.
                                  älskar denna personen !

Alexander "fisken" Frisk -
saknar dig så sjuukt jävla mycket ..
                                             längesen du ringde nu :O
                                             han är så sjuukt underbar och han brukar ringa mig på lektioner 
                                             och raster haha .. fröken blev ganska arg i siggan :)
                                              han bor sex timmar ifrån och det är jättejobbigt att gå runt 
                                              och vänta på att han ska komma .. han ville jag skulle komma till honom ..
                                             men jag orkar inte sitta på ett tåg så många timmar och  det skulle bli lite
                                              pinsamt sen.. sova och så.
                                              älskar dig , min egna saknad ;* <3



det var alla ! Emilie blomberg kommer tillkomma ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0