när du ler så sitter jag här och ruttnar ..

jag saknar dig som in i helvete ,
personen jag var , personen du var ,
det underbara vi hade ..
jag kommer ihåg att du brukade somna när vi snacka i telen..
jag kommer ihåg allt som hände den 4 augusti 2009 ,
varje detalj , hur jag och L luta oss mot varandra ,
det enda jag kan säga är VARFÖR?
jag hade ju dig , och jag älskade dig över allt annat ,
jag sulle kunnat offra mitt liv för dig ..
jag kommer ihåg att jag berättade allt och du la på i mitt öra..
jag kommer ihåg att du smsa och skrev att du aldrig mer ville se mig..
men det vi hade var inte kärlek , det var nåt annat..
du och jag var som magi tsm ,
jag är trasig utan dig , nu älskar jag ju inte dig som jag gjorde då ..
jag kommer ochså ihåg när du ringde mitt i nateen ..
du grät som in  i helvete .. och jag kunde inte höra allt du sa ..
du sa blandannat - jag kan inte leva utan dig älskling , jag har provat ,
och det går inte , jag älskar dig så jävla mycket och du har sårat mig ..
vi båda grät , vi blev tsm igen , och vi satt med telefonen halva natten
och grät..
tider , jag saknar dig , men jag kommer inte falla för dig igen

du har blivit nånannan ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du snälla säga vem det var???

2010-11-10 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0