skolan snart , morgoninlägg <3

( min buss går 11 över )

om gårdagen ;
jag var hemma ett tag sen kom Moa direkt efter skolan , vi börja jobba med allt vi skulle göra .. men det gick väll sådär , får boka ett till besök :)
sen åkte vi båda in till slussen ( hon var snäll och gav mig sällskap ) jag skulle ta en fika med Emma. hon ville gå till Donken först så vi gick dit och hon åt cheeseburgare ..
berättar om "eldsnubben" senare ..
och sen satt vi och snacka där en stund ..
sen gick vi och fika på wayne's en bit upp på gatan.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

idag har jag i princip inget planerat .. jo det har jag, ska vara i forum efter skolan och sen tillbaka dit för omprov ..-.-
tyvär.
jag har inte tränat :O <33
nu ska jag nog smsa runt , sen måste jag ta min buss..

kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0