svarpåtal / vanligtinlägg

min älskling är en kille som jag gillar , vi är på g , i princip..
allt jag säger ! :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hej ,
snart kommer Pissenisse hit , då ska vi snacka och skriva låtar.

sen kanske det blir en fika med Emma runt sju .. behöver få dethär överstökat.
kommer nog att skriva av mig lite ikväll.
sen ska jag komma på en ny design , planera fotografering , plugga och skriva klart.

sen ska jag sova , SKÖNT !
kunde fan inte sova denna natten.

skriver av mig lite .. sen ska jag planera två överaskningar till bloggen ochså.

GISSA OM JAG BLIR SUR OM NI INTE BLIR GLADA !

kram'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0