dålig uppdatering ? jo tack jag vet ..

men så kan det vara ibland !! :D

mycket har hänt och jag är sjuukt glad ,
men jag vet inte om det håller länge..
jag blir kvar i stockholm över helgen
och
sen över nästa helg drar jag till Pappa och syskonen igen ! :D <33

så gullig och söt familj jag har ..
men iallafall ..
idag var jag med Benafsha på nacka sjukhus ,
hon opererade bort ett födelsemärke..
mhihihih

och jag och Emelie Blomman
var så jävla flumm idag mihihii...
ååååhhhh !!! han e så snygg hihihihihih



Kommentarer
Postat av: Amanda Jensson

du...Jag vet att jag sjunger bra och att jag ska lära mig respektera mina fans...Men du är inte en av dom och dets stör mig såå hårt! Så nu ska jag hålla Benjamin sällskap under sängen..Fundera inte hårt om du hör lite saker flytta på sig..:) Fråga inte.

2010-10-09 @ 15:39:52
URL: http://beccahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0