måste skriva av mig lite..

  • jag är skiträdd därför jag drömmer typ VARJE dag om att jag kommer få en bebis och blablabla..
    jag drömmer typ tre gånger i veckan om att jag kommer bli gravid , tänker på det ofta , och jag känner verkligen det på mig. och om någon ser detta och börjar fråga mig om dethär , får dem göra det, det är mitt liv och det är fan min sanning. iaf , jag känner det på mig och självklart undrar jag , är detta en känsla eller en sanning? asså , självklart är jag inte gravid nu , men .. det känns som jag kommer bli , inte nu , men om nåt år.. asså , jag har damp , för jag kan inte vänta för att veta om det är sant , det är irreterande att gå runt och undra , och det är OFTA jag gör det..  det suger.. ingen fattar hur svårt det är.. bebisar , bebisar  bebisar.. -.-'
  • en sak kommer hända min bror.
    detta gör mig otroligt ledsen och upprörd.. jag mår ganska dåligt av detta , precis när allt löst sig , jag älskar honom , och jag önskar detta bara vore en mardröm..
  • jag inte har nåt socialt husdjur hos Mamma.
    dem som känner mig vet att jag ÄLSKAR djur , och dem som inte känner mig , synd för er ;) skämt åsido , iallafall , jag har fyra kaniner , en hund en katt och fiskar hos Pappa , men bara en degus hos Mamma , den är osocial.. dem som inte vet vad en degus är kan kolla google..
  • jag har inte städat mitt rum
    haha okej , den var lite rolig , dämpa stämningen.. hihi , men det har jag ju faktiskt inte :O

Kommentarer
Postat av: jena

Det du skrivit om din bror är inte så allvarligt som det lät i början , han har skött sig nu och längtar efter sin mamma som han kommer att börja träffa, det blir nog bra till slut och han har även skött sig i skolan. Saknar dej längtar tills du kommer nästa gång kramar "gummimamma" :)

2010-10-30 @ 14:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0