ni är bullshit, orkar du ens läsa ?

ni är så jävla dumma i huvudet ,
jag ska skriva liite av det ni gjort mot mig , och jag pratar om ältamänniskor i största allmänhet ,
2004 började det. jag var sex fucking år , aron , fetwi och lucas mobbade mig i skolan , jag var ju inte som alla andra , det har jag aldrig varit. dem spred allting om mig till några och vips började alla ältas sex och sjuåringar hata mig , det var inte rättvist , SEX FUCKING ÅR och sitta i ett hörn och gråta. som ni ser började detta tidigt , mycket tidigt. jag grät alltså en stor del av min uppväxt , när jag var sju år , flyttade jag till varberg. underbart , vänliga människor , fina hus , nära till gbg , ALLTING. ni försvann , jag blev lycklig , jag fick helt enkelt vara en sjuåring ! Mimmi ringde mig varje dag. hon var min allra bästavän. vi saknade såklart varandra.. :D
men. vi hade ju flyttat dit till Robert och Markus för att Mamma var kär , Markus blev min bror ..
när jag kom tillbaka var plötsligt dem i min klass jättesnälla , alla kramade mig , tillomed killarna , jag kommer ihåg att jag kände mig som en svamp.. jag tror Mimmi tillomed grät lite.. jag var lycklig , kände mig riktigt gillad första gången sen skolan började.. :D
men , jag var fortfarande Lady Gaga och körde mitt alldeles egna race. hela älta kallar mig fortfarande rebecca-tönten , det är inte mitt namn !
ni känner fuck heller mig och ni kan inte hålla på då , om ni känner mig hade jag tagit åt mig ännu mer , men det gör ni inte , jag ser inte ut som en tönt och ni vet itne hur jag är inuti , så ni kan fuck heller kalla mig hora , fjortis , äckel , tönt .. och ni kan inte heller säga hela älta hatar dig , därför älta är fucking namnet på orten -.-' och hela älta hatar mig inte , för det finns inte bara fucking 96:or och 97:or. det finns andra ochså , och jag ska säga det att just nu kan jag inte ta mer av eran skit. det blir förmycket.jag mår inte bra just nu , och om ni har någon empati över huvudtaget , kommer ni låta mig va. jag orkar inte med er.
och sluta säg att jag ska ta livet av mig !? ni vet ingenting om mig. men tur som jag har finns det människor som kan se vad dem själva tycker och inte haka på dem andra. det är fegt att göra som dem andra. när dem inte ens känner mig. en kille baxa tillomed mitt busskort med mera bara för det var mitt , så patetiskt. du tog mina minnen. FUCK YOU GAYS !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om nån skulle skriva nått dumt i din blogg och till o med skriva sitt namn så skulle du gå och säga till din mamma

2010-10-28 @ 15:04:58
Postat av: mimsaaan

du vet inte hur mkt jag grät näru va borta i varberg.. :( <3 jag älskar dig gmn <3

2010-10-28 @ 19:08:02
URL: http://mimsaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0