spotify och städning...

blev ingen kompis idag..

förutom Moa E som gick ganska många timmar sedan ..
hon var så söt när hon snarka och mumsa i sömnen inatt hihi (aa'
nästa gång ska jag fan filma den tjejen ;)
jaha .. idag städade vi hela köket och gissa om mamma blev glad när hon kom hem ! :)
mysigt ..
iaf , har inte mkt att skriva om och det är ingen som verkar bry sig .. -.-'
aja ..
imorrn kommer Malin och då ska vi göra skiten HALLOWEEEN AKTIG !?
den riktiga halloween är imorrn , då har jag och moa bestämt att om jag och malin
bli färdiga med  att städa och fixa ska vi ut och ägga hus , köra trick or treat och aa ..
ta bilder :)

ha kul när ni sitter här och läser min otroligt fina blogg !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0