Svarar.

  1. min riktiga hårfärg är lite ljusare än mörkblond , men när jag färgade mitt hår brunt och svart förstörde jag mina naturliga pigment , kan inte få min riktiga hårfärg igen.
  2. hur många killar jag haft ? haha.. ehm.. få se , dem som varit riktiga pojkvänner är väl .. Dennis? jonas ? daniel och .. jup .. thats about it.
  3. jag bytte skola för att jag inte ville vara runt gunnar , fick ett ryck och började på skuru , ni var inte min stil heller ,  jag passade inte in. jag trivs i skuru , och tänker gå här några år nu.
  4. Nej , tyvär är min mamma och pappa inte ihop igen , men visst är dem gulliga tillsammans ? :D önskar att dem var ihop på nåt sätt.. men pappa är gift med Jane, en gullig tjej. Han är inte bög som vissa tror , ett skämt inom familjen.

tack för frågorna , ni vet att ni kan fråga vadsom helst ,
närsomhelst ,
puss på magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0