It is all about me !

jag trött på allt,
jag är trött på att behöva hålla tillbaka saker jag inte får skriva på bloggen.
jag är trött på att behöva låtsas att allting är helt okay ,
för om jag berättar hur jag verkligen känner kan ju det sluta med att allt blir kaos.
jag trött på att vara försiktig och tänka på vad jag berättar till andra människor.
jag är trött på skolan som kör mig till en gräns där jag bryter ihop under all press.
jag är trött på döden som tog en av mina närmsta.
jag är trött på att ständigt behöva känna mig så stor och klumpig, fast jag är liten och
lång.
jag är trött på alla människor som inte vet hur man hanterar känslor.
jag är trött på kärleken.
och jag är så jävla less på så himla mycket mer, men jag kan / får och vill inte skriva det i bloggen, får ju ändå ingen respekt. the story of my life.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0