jadu, ska behöva svara igen.

Anonym om svarar på en fråga:
du dumpade mig ja, så kan du sluta leva i din jävla prinsses värld och inse det faktum att om du DUMPADE mig betyder det även att du inte ska lägga ut en jävla massa bilder på mig och hela tiden provesera mig med det att du skryter om att "vi gjorde slut" och att det var DU som dumpade mig, det är inge kul att veta hur jävla illa du ser ner på mig och det jag tydligen gjorde , det är inge roligt att bli behandlad som en skit av dig efter vårt så kallade break up jag hade lika mycket rätt att dumpa dig som du med mig, så varför säger du att allt enbart var mitt fel när det var lika mycket ditt fel, ta bort bilden och börja för i helvete FATTA?!
Denna kommentar är inte godkänd

1. ja, jag är en princessa, men jag lever inte i en princess värld, jag lever i verkligheten och det har jag alltid gjort.
2. jag ser inte ner på dig. tog bara en jävla bild ur arkivet om det ska vara så jävla svårt ?
3. det hade du inte alls, jag fattar att du hade anledning men jag fick nog när det hände dendär sommaren.
4. jag har fattat , vill du inte se och läsa om mitt liv behöver du inte läsa min blogg, så enkelt är det.

jag har slutat läsa din blogg, och jag har fattat hela tiden, det tog 3 månader.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du fredrik har saght att du ska lägga ner om den där sommaren det har du sagt fu var med på det, ,em du bröt mot det sluta berätta om det.. sök hjälp för i helvete ... du talar om den där sommaren ingen annan .....

2011-04-25 @ 01:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0