Moa Tvillingsyster Eklund, måste bara skriva en text till dig.

Jag ska börja med att säga , tack. Tack för allt du står ut med och tack för att du finns här när jag behöver dig som mest. Vi förlåter varandra ganska lätt , ibland är det bra och ibland inte. Du har funnits för mig i lite mer än tre år nu och jag skulle aldrig kunna gissat hur bra vän du är. Tillomed min mamma älskar dig. Vi är som en liten familj , du jag och mamma. Du har två hus, vårat här och ditt hemma med dina riktiga föräldrar.. Jag ville tacka dig för alla underbara minnen och för alla fina ord vi delar. Jag vill tacka dig för att du finns här och för att du stöttar mig. Jag ville helt enkelt tack för att du inte är en jerkoff som alla andra i princip ( med undantag ), och jag vill tacka för att du tagit tid att lära känna mig och INTE dömt mig på några rykten eller sånt skit. Jag vet att jag inte är perfekt, men jag är väldigt tacksam att jag har dig vid min sida, i vått och torrt. Moa Eklund, du betyder som mest för mig, när ingen annan gör det.

jag ska förklara några av våra smeknamn till varandra så ni kan förstå oss bättre.

Kork - vi kom upp med att vi är korkar för ni vet "korkad" ordet , så vi är korkar.
cpbarn- haha , det var vårat första smeknamn. vi sjöng alltid sången tillsammans i siggan,
och vi har kallat varandra det i flera år nu , haha !
Älskling, sötnos osv - det är där kärleken kommer in i våran relation haha :D
biffrumpaaahteamet - det är vi det , för vi har så stora rumpor ;)
blobdisar - jadu , Moa är ju mitt lilla kinderägg och när vi var förkylda i
somras och sjöng "girls just wanna have fun" så sa vi att vi var "blondisar" men det blev blobdisar ;)

några av våra smeknamn och en LITEN text till en UNDERBAR person. <3


( några av våra minnen samlade i en bild, några väldigt få. )


Du får mig att känna såhär. Du tar mig till en ny värld.
Du får mig att känna såhär. Du tar mig till en ny värld.
Du får min värld att snurra. Den snurrar så hårt för dig.
Du får min puls att pumpa. För du är en sån fantastisk tjej.
För mig är du den enda. Ja du vet, jag gör allt för dig.
För jag vet att du vill, för du är så underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0