Sara Lutteman

ska skriva en mini text till min kära vän.

Du är en riktigt fin person älskling. Du är snäll, söt , vacker och underbar! du accepterar mig för den jag är och finns här för mig. Jag kan alltid prata med dig när jag behöver och jag kan alltid ringa dig. det vet jag. Vi har väll egentligen inte så mycket minnen efter skoltid, det har ju inte gått så många månader sen jag träffade dig för första gången. Men vi har alltid roligt, vi skrattar mycket och jag känner mig glad när jag är med dig. Du ska veta att det ofta inte är så, jag är oftast ledsen, men inte med dig! med dig är jag alltid glad och jag blir så glad över att du gillar mig. alla borde ha en vän som du !
Jag Älskar Min Alldeles Egna Spiderman !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0