tänkte köra på alvedon drogen och gå till skolan imorgon iallafall..

.. men är fortf inte helt hundra på den metoden. känns som jag borde vila upp mig till jag är helt frisk, men JAG KAN INTE VÄNTA tills jag träffar mina vänner igen.. jag kommer seriöst dö om jag inte är frisk tills på lördag. Känns ändå som om jag borde vara hemma fredag ochså, så jag är frisk på lördag när jag ska ut med Sara L ! det vore skitkul om jag kan gå till skolan imorrn eftersom det är lov sen. och då har jag ju lite tid att vara sjuk iaf. det är 50 procent chans att jag går till skolan imorgon, ska iaf vakna vid sju och se hur jag mår.. kanske ta en alvedon och en macka , se hur jag känner mig liksom, men det är ju skolan och då måste man ju nästan vara helt hundra vaken, och jag kan ju inte avbryta det och gå hem. som om jag var ute med mina vänner, då kan man ju gå när man vill..

Vad tycker ni ? snälla , behöver hjälp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0