jag mår inte bra, därav denhär uppdateringen.

förlåt om jag skriver ut det såhär, men jag fick min mens idag, och då får jag mensdeprisision, och då suger jag på att uppdatera.

men vet ni vad ? jag är ganska glad att jag fick den nu för jag har inte haft den på 3 månader minst..
imorgon så har jag fullbokat, ska först sola med Sanna kl halv tolv, sen in till stan och pride , sen till grönan med Norma.

men jag tror inte hon kommer gilla att gå på grönan med mig, jag vågar ju inte åka nåt ...
men det får hon ta på egen risk :D <3

KRAM

Kommentarer
Postat av: ALICIA FORNSTAM - Fashion, cheerleading & lifestyle!

sv: skriv till min hotmail. [email protected] :)

2011-08-06 @ 00:24:05
URL: http://aalucia.blogg.se/
Postat av: Linn

Du postade det här inlägget...8 gånger!!

2011-08-06 @ 12:51:49
Postat av: Anonym

Snälla lilla Rebecca om du ska använda ordet depression lär dig stava till det!!

2011-08-06 @ 14:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0