jag måste rycka upp mig

nu är det slut på dethär, nu ska jag rycka upp mig.

-städa klart rummet
-rensa sönder gosedjuren + bära ner dem till källaren
-skriva klart hela veckan i dagboken ( -.-' )

och sluta vara så jävla lat ! nu ska jag ta tag i demhär sakerna och tillåter mig inte värken mobil eller data under tiden ! återkommer om ca 2 timmar ..
förlåt för uppdateringen, om dagen kommer sen :)

ni kan btw läsa lite om den hos min fina storasysters blogg - wallenholm.myshowroom.se



jag funderar på att börja blogga där tills skolan börjar, men vi får helt enkelt se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså Rebecca seriöst, du e helt Svensk och har ingenting att göra med USA så sluta lek, bara för att du kan Engelska bevisar ju ingenting ditt äckel

2011-08-06 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0