med detta sagt så slutar jag nu blogga.

dethär blir mitt sista inlägg. bloggning får mig att må dåligt, och ju mer jag skriver ut desto mer problem får jag, sen är det inte så jävla kul när familjen läser bloggen heller, jag vill kunna ha frihet och skriva vad jag vill, skita i konsekvenserna, men ni ska vara så jävla envisa och skriva dumma / dåliga kommentarer hela jävla tiden, så tack vare er så slutar jag nu blogga.
ska svara på era idiotiska kommentarer först bara, sen blir det hejdå.


1. jag har aldrig fucking sagt att jag är hel svensk eller sagt att jag är från USA ?
är det så jävla fel att ha en flagga på en bild eller ?
jag är faktiskt lite från andra länder ochså, inte bara svensk, så då undrar jag hur fan du kan veta så mycket om mig.
lär mig, snälla för jag hade ingen aning.

2. ja , lär mig stava ?

3. haha Linn, jag vet .. det blev fel ;o

4. okay, för det första så behövde du inte skriva det.
för det andra, om du inte bryr dig så kommentera inte på det okay ?
jag skriver om vad fan jag vill för det är min blogg, sen är det erat val att läsa eller inte.

vill tacka mina ( förutom er idioter ( linn är inte idiot ) ) fina läsare för erat stöd, era samtal och att jag haft frihet att skriva vad som helst här. jag vill tacka bloggen för att den funnits för mig att prata ut i 3 år.

jag vill tacka Rozan för att hon från början hjälpte mig skaffa denhär bloggen.

jag vill säga förlåt till familjen för alla ord som har sårat er, förlåt. men jag har skrivit 99,9 % sanning här, men det är aldrig ,meningen att skada er.
jag vill säga förlåt för alla gånger jag varit pissed och svarat med ton på era kommentarer.
men jag känner att det räcker nu, jag vill kunna leva mitt jävla liv, ni gör det svårt.
vill ni att jag ska kunna blogga mer så lägger jag det i era händer, för det är ni som gör att jag inte vill längre, det är bara erat fel. för era kommentarer sliter upp mig inifrån.

sen vill jag tacka mig själv för mitt självförtroende och mod.

Tack, Förlåt och hejdå !

Kommentarer
Postat av: Emilie:D

Finns vännen :(<33

2011-08-07 @ 16:30:06
Postat av: Anonym

Äntligen har du iaf gjort 1 bra beslut :D

2011-08-07 @ 20:25:02
Postat av: sara

BeccaaaAAA sluuta inte blogga!!!

Älskar din blogg, den e heelt underbar!!<3

du skriver as bra!

Om du inte fortsätter skriva på bloggen vet jag inte vad ja ska göra!!! läser varje dag, kan aldrig få nog!

shit i alla dumma kommentarer!Snälla du e as stark!

Komigen du klarar att skriva lite till!! Snälla

kram

2011-08-07 @ 22:48:52
URL: http://finastesassa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy Fan vad taskiga dom är, men Becca, låt inte dem tränga ner dig. Bara för du är modig och vill skriva av dig dina känslor, jag förstår dig fullständigt!

Dom där andra har inget liv, dom vill bara hitta någon att hacka på som är modigare än dom!

Bara för dom inte vågar göra ett skit så betyder det inte att du ska, du är stark och du ska inte låta dom där pucko-sarna trycka ner dig bara för att dom inte har något jävla liv!

Du får helt bestämma själv om du ska sluta blogga eller inte, men jag tycker du ska skita i dom där dumma kommentarerna och visa för dom som är svaga ( dvs. dom där)! Du har ett bättre liv än dom som sitter och hackar personer bara för att dom ska må bättre, bara för att dom har det värre så vill dom göra ett helvete för dom andra, hold on and be strong!

2011-08-14 @ 22:54:08
Postat av: Anonym

kan du inte fortsätta blogga

2011-08-21 @ 18:28:22
Postat av: sara

heej , shit de var shit kul att träffa dig igen!!

vi borde träffas igen! :D



puss

2011-08-22 @ 21:46:12
URL: http://finastesassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0