om dagen, lovade ju att rycka upp mig.. + resten av veckans schema

idag gick jag upp vid 10 .00 , åt frukost, städade rummet, sen åkte jag och mamma till sickla och mötte upp Mormor, hon färgade ögonbrynen, ögonfransarna och "repvaxade" sig på överläppen och formade ögonbrynen :)
det blev jätte snyggt, sen skulle vi ge smakråd för att hon ska köpa nya glasögon, det gick inte alltför bra när vi var i sickla ...
men sen bestämde vi oss för att jag och mamma skulle åka till colorama i trollbäcken och sen möta mormor i tyresö c.
så blev det.

ska börja måla om mitt rum imorgon !
awesome :D
men jag kanske ska börja med det nästa vecka istället eftersom jag har planer för denhär veckan ?
ni får se hur det blir efteråt, ska filma imorgon hela rummet så ni får se hur det ser ut innan, och efter. :D

allt på colorama gick på 1,500 :-
om nån undrar.

sen mötte vi Mormor i tyresö och vi hittade ett par jättefina glasögon , men hon ville ha guld så vi bestälde det.
får se hur det blir med det..

Mormor bjöd mig och Mamma på middag på green bull ,
jag tog toast skagen, och mamma och mormor åt nåt kött av nåt slag.




.... fast det var inte en toast skagen,
det var pizzabröd med skagensås ;o
haha men den var helt okay iaf :)



hur har era dagar sett ut ?
förlåt igen för uppdateringen, men jag orkar inte, ligger på botten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0