JAG ÄR SÅ JÄVLA BÄST !

( vet inte vad jag gör på bilderna , dem är iaf från 2009 och jag älskar dem ! )
Jag är så jävla bäst , för jag är så jävla vacker.
Jag är så jävla snygg ,  och det är mitt hår och mina ögon som gör det.
Jag är så jävla stark , för att jag gått igenom det jag gjort och fortf lever!
( fått det ifrån Morfar )
Jag är så jävla söt , det är mina tänder som gör det.
Jag har så jävla fina vänner , det är varenda en som gör det.
Jag har den finaste mamman , det är hennes personlighet som gör det.
Jag har det jävligt dåligt , och jag kommer komma ut det en dag !
Jag har ingen pojkvän , det är fel killar som gör det.
Jag har underbara syskon , det är pappa som gjort det ;)
jag har ett fint rum , och det är bilderna som gör det !

JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT , FÖR DET ÄR MITT LIV SOM GÖR DET !



farmor - erik-emma-jag-farfar
och Linus :D







JAG ÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR , VAD NI ÄN SÄGER !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0