SHoppIng shooppppiiing och lite mer Shopping.

dagens köp ( inga bilder dock ) :

Mat- 124-69 kr
blond hårfärg - 69 :-
rosa hårfärg - mamma köpte :-
rosa slingclips - 45 :-
leopard vantar - rea 50 :-
en mini mascara - 10 kr :-
+ mat på donken ^^,


Var i sickla med Mikalea B , hon kom till min skola och mötte mig.
Vi var i sickla några timmar ,
men efter några timmar behövde mikaela åka hem , hon bor ju fan i upplands väsby ,
så det tar ett tag !
för er som undrar så är Mikaela 16 år <3
Min lilla ängel. <3
Vi hade det trevligt !
var inte ett lika stort shopping freak idag , berättade om mina shoppingvanor för henne ! :D
hihi ..
Senare , i typ Mars , efter london , då ska jag sommarshoppa !!!
behöver köpa en ny plånka , såg en perfekt idag på Ginatricot 99 ;-



Jag innan jag satte in hårfärgen ..


Jag medans ..
Bargain - fynd
på engelska !


En engelska lektion  och en lektion i shopping ,
med det avslutas detta inlägg.

Puss <3



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi älskling :$ de va fett kul :d <3

2011-02-15 @ 17:11:49
URL: http://sexychey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0