Världen ä la fin ?

Iaf när det kommer till dethär :








( kunde inte lägga in foton på Robida och Jasmine. )

om ni läser dethär nu ,
bli glada.
Bilderna ovan är på mina fina syskon och min söta systerdotter nicole.
jag älskar er , varenda en. oavsett hur länge vi känt varandra,
hur bra vi känner varandra , oavsett hur mycket vi bråkar
och oavsett vad vi skriker åt varandra.
jag älskar er verkligen.
Ex. jag drömde om Ida inatt ..
jag saknar henne allt för mycket , har inte sett henne sen i Juni.
och ett tag trodde jag att hon inte ville träffa mig.
men det vet jag att hon vill ..
jag kanske inte känner er alla så bra ,
men jag älskar er iaf.
ni är underbara , söta små varelser.
eller nja .. Ida Linus o Jasse är nog inte så små men men ..

Jag saknar er , och jag älskar er.
för varje sekund som går.

Syrran tänker på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0