färga håret ? Go Crazy ?

inte så crazy , men fixar man hårförlängningar till detta så sure !

heat_f19_mini

funderar verkligen på det , det skulle se tufft ut.
men jag vet att jag skulle ångra mig ;oo

heat_10_25_mini

cookie färgat ?
hah :D
heat_1001_mini

VITT?
med rosa slingor , och lila och en brun :D
heat_16_mini

såhär , lite mörkblonde , och sen med rosa slinga i  ! :D
fast det skulle se muppat ut ..

heat_26_mini

eller den ?


Eller så färgar jag till min naturliga hårfärg och köper hår från tajmahal ,
för NO WAY att jag går utan extensions. 
jag har blonda , svarta och slingor ..

VAD FUCKING TYCKER NI ? <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle vara coolt med rött!

2011-01-09 @ 16:09:00
Postat av: Frida

rött skulle vara skit coolt, fan vad snyggt!

2011-01-09 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0