Mina åsikter om Kissie !

Ni som tror hon ser ut på sina bilder är blinda !
Hennes låt är inte bra btw , behövde bara säga det ..
Hon redigerar sönder sig , opererar sig för att paparazzi bilderna ska se ut som i hennes blogg. Jag skriver inte dethär för att jag är avundsjuk eller av nån annan anledning , är bara jävligt irreterande att allmänheten tror hon ser ut så och gör en stor deal av det ! Hon överdriver i sin blogg , och det har gjort att man förväxlar Alexandra med Kissie , dem är olika människor.
Hennes bröst är inte så stora , hon är fetare än på bilderna och hennes näsa är krokigare ,och hennes ögon mindre och ögonfransar normalare.
Hon leker , spelar ett spel med er , det är så hon tjänar pengar. På er och pressen som tror hon ser ut som hon gör i sin blogg. Jag protesterar !



så jävla äckligt att hon la ut denhär bilden ochså.

Familjen får tro vad ni vill om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0