undra vad som händer idag då..

jag har ju ioförsej en hel lista med saker att göra hemma.. men jag vill ut ! Ska fråga Mikaela , Sanna , Matilda och Emilie.. ! Sen på onsdag fyller Andre' år ! :D jag ska ge honom en "present" fast inte en sak ;) skriver mer om det på onsdag ! men jag kommer nog inte våga.. :D hoppas jag tar mig mod till det. Iallafall , ska bestämma bio i veckan med Erik och Moa , för jag ska till Mormor imorrn , så det går inte imorrn iallafall..
det känns alltid så konstigt när Morfar inte är där.. det känns som om han lever, att dem typ bråkat och han tagit in på hotell eller nåt , jag bara vet att han finns där ute.. !! sen kanske jag ska träffa min biologiska Morfar igen.. kan ju ge honom en hjärtattack och knacka på helt random igen ;)) Sen ska Malin P.S fixa min sminkvideo typ ;) hon är så snäll ! problemet är att den är 17 min lång .. och jag kan bara ladda upp videos på 5 min i videofy.me .. så om den blir mer än fem framspolad är det ett problem. nu ska jag städa rummet och ducha , puss på magen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0