bildbomb från min födelsedag

känns som om jag inte har en familj längre, alla är splittrade och man håller knappt kontakten.
jag har mest kontakt med Mamma, Mormor, Syster Sanna och min kusin Chris,
jag undrar vad fan som hände, men man måste acceptera det som det är och kan inte jämföra.

jag vill bara säga till pappa - tack för att du ringde, det betyder jättemkt för mig ska du veta.




* jag vet att jag är skitful*
den 26 juli 2011 10.12 , exakt 14 år.
































bilder från kvällen kommer senare, nu ska jag titta hyrfilm, var nyss och åt sushi, MYS!

Kommentarer
Postat av: benna

uuuuuuu snyggingen blir fjortis :)<3333333333333

2011-07-27 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0