dagens shopping , bara jag som är beroende ?

har ganska mycket saker jag måste checka av på min "hej jag gillar att shoppa onödiga saker - lista" hihi :D

jag kommer ihåg att det var nåt mer jag köpte, men jag vet inte vad..
det blev ingen pälsväst, hittade inga snygga :O
och dem två jag la upp här fanns inte ens i butiken :S
jävla skit.



hello kitty hörlurar , 249 :-



mascara, kampanjpris på 90 :-



lösögonfransar - 69 :-



ansiktsmask - 15 :-
kam - 20 :-



fyndade en BH på rean - 50 :-



högklackade flip-flops , fick dem för 15 :-
halva priset av rea priset :)



kampanjpris 3 för 2, betalade 53 för alla tre ,
och jag duchade nyss, kan grymt rekomendera dessa !
dem äger sönder !
jag har inte använt inpackning, det brukar jag annars göra varje gång jag duchar.
så bra är dem !



tidningar
glaze - 20 :-
solo - 50 tror jag .. ;o



skrivblock - 15 :-

( ska skriva morfars bok i den .. )

en grym PERFEKT dataväska från åhlens, alla springer och köper !
fick den för halva reapriset ochså, den kostar egentligen 299 :-
men jag köpte den för 149 :-
:D
överlycklig chey?
ska ha den när / om vi åker till varberg ;D

övrigt har dagen varit bra, träffade på Benafsha i forum , hon följde med mig när jag skulle handla mat.
köpte sushi .. tyckte den var helt okay, men priset var galet, den brukar kosta typ 60 :-
i sickla men i forum kostade den 75 ;o
inte så galet men ändå, den var inte ens god ..

förlåt att det inte blev någon uppdatering nu på kvällen, har inte haft tid ;D
juste !

jag köpte en film ochså för 169 :-



den var grym, köp den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0