shopping = awesome !

- kommer inte ihåg priser -
rosa tröja som jag ska klippa i - 49 :-
USA flagga - 129 :-
skor världens fynd ! -  49 :-
köpte två presenter till mamma, den ena var denna ovanför, den andra ska hon få i julklapp.
detta var presenten :
en fin t-shirt som var totalt hennes stil !
köpte sushi till oss och dukade fint, mamma fick sin present då.
sushi kostade 160 , jag tog 6 bitar avokado och mamma 8 bitar laxochräk sushi.
KRAM PÅ ER,
nu ska jag fixa resten i rummet och göra klart mitt "inlägg" i stora boken.

Kommentarer
Postat av: Frida ;)

Sv: Öhm, tre tror jag ;) James, Kate och Kaori ^^

2011-07-15 @ 10:27:55
URL: http://osmiinkat.blogg.se/
Postat av: sandra <33

Gud dom där skorna var assnygga!!

2011-07-15 @ 15:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0